یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین پناهی

حوزه/ با توجه به نزدیک شدن به دهه فجر انقلاب اسلامی، از هم اکنون جشنواره ورزشی طلاب در استان ها در حال برگزاری است و برگزیدگان این جشنواره ها در جشنواره ملی ورزشی طلاب که در بهمن ماه جاری برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام مهدی پناهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه برنامه های ورزشی طلاب در حال وتوسعه است، گفت: در سال گذشته در دهه فجر جشنواره ورزشی طلاب قم را برگزار کردیم که با استقبال گسترده طلاب همراه بود.

وی با اشاره به شرکت ۲۵۰۰ نفر از طلاب در این جشنواره ورزشی گفت: از این تعداد شرکت کننده، ۲۵۰ نفر از طلاب مدال آور بودند که مراسم اختتامیه با حضور مسئولان حوزه برگزار شد و از مدال آوران تقدیر به عمل آمد.

مدیر امداد و سلامت حوزه های علمیه با بیان اینکه به همت انجمن ورزشی طلاب کشور و کمیته های استانی جشنواره ورزشی طلاب امسال به صورت ملی برگزار می شود، گفت: با توجه به نزدیک شدن به دهه فجر انقلاب اسلامی، از هم اکنون جشنواره ورزشی طلاب در استان ها در حال برگزاری است و برگزیدگان این جشنواره ها در جشنواره ملی ورزشی طلاب که در بهمن ماه جاری برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

وی با بیان این که در اکثر استان ها مسابقات ورزشی برگزار شده و یا در حال برگزاری است، گفت: در حال حاضر جشنواره ورزشی طلاب خواهر و برادر با حضور حدود هزار طلبه در حال برگزاری است.

حجت الاسلام پناهی با اشاره به این که جشنواره ملی ورزشی طلاب امسال در رامسر و تهران برگزار می شود، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، امیدواریم این جشنواره ملی هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha